Термін повернення:
Повернути отримані замовлення Ви можете не пізніше ніж за 14 днів з моменту отримання.
Порядок та способи повернення:
- Повернення Ви можете оформити на будь-якому відділенні Нової пошти або викликавши кур'єра за адресою. Вартість послуги згідно з тарифами перевізника.
- При оформленні повернення Вам необхідно заповнити бланк накладної, вказавши причини. При втраті бланка Ви завжди можете його роздрукувати з нашого сайту, перейшовши за посиланням.
- При відправленні необхідно перевірити наявність упаковки, в якій Вам було відправлено замовлення, цілісність бірок та етикеток, відсутність забруднень.
- Посилку надіслати, вказавши контактні дані (м. Київ, відділення Нової Пошти № 170 або №178, Кайа В. А. ФОП, телефон отримувача 050 775 63 10, отримувач Кайа Вікторія Олександрівна), сплативши вартість пересилки.
- Нагадуємо, що якщо Ви вкажете умову оплати «накладений платіж», ми не зможемо отримати цю посилку.
- Після надходження Вашого повернення на склад ми протягом 3 днів перевіряємо на предмет забруднень, наявність бирок, етикеток та слідів носіння.
- Після перевірки протягом 3 робочих днів Вам будуть перераховані гроші за вказаними даними банківської картки у зворотній накладній за вирахуванням послуг доставки замовлення клієнту.
На жаль, ми не зможемо прийняти повернення у таких випадках:
- Пізніше 14 днів із моменту отримання.
- Відсутність заяви на повернення із зазначенням номера замовлення.
- Відсутність бирок і етикеток чи пошкодження їхньої цілісності.
- Товар має забруднення, плями та сліди носіння.
- Не повної коплектації в артикулі (відсутність одиниць у костюмах та наборах)
- Поверненню не підлягають товари, перелік яких визначено Постановою Кабинету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р.
Якщо у Вас виникли якісь питання, Ви можете звернутися до нашого контакту центр за номером +38(050)775-63-10 або ж, ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ.